- JuristHjälpen
- Boden
- Handelsbanken Boden - Boden
Handelsbanken Boden - Boden
Adress: Kungsgatan 34, 961 64 Boden, Sverige.
Telefon: 92175280.
Webbplats: handelsbanken.se
Specialiteter: Bank, Ekonomisk rådgivning, Finansiellt institut.
Andra intressanta uppgifter: Rullstolstillgänglig ingång, Rullstolstillgänglig parkering.
Recensioner: Det här företaget har 14 recensioner på Google My Business.
Genomsnittlig åsikt: 2.1/5.
📌 Plats för Handelsbanken Boden
⏰ Öppettider för Handelsbanken Boden
- Måndag: 09–12
- Tisdag: Stängt
- Onsdag: 09–12
- Torsdag: Stängt
- Fredag: 09–12
- Lördag: Stängt
- Söndag: Stängt
Absolut Här är ett utkast till en presentation av Handelsbanken Boden, skriven på svenska och med de önskade detaljerna, formaterad med
👍 Recensioner av Handelsbanken Boden
Anna
Helt värdelöst när de bara har öppet tre timmar per vardag. Ingen som jobbar heltid mån-fredag och dessutom på annan ort har möjlighet att gå till banken. Man bör ha två dagar i veckan öppet så att även arbetare kan, efter arbetstid, gå till dit. Det kanske är för att slippa både nya kunder samt klagomål från befintliga kunder, träffar man inte kunderna går det bra för banken 👍
Göran
Förut sa man: Vad gör man i banken efter 3?
En bank som bara har öppet 10-13 och inget ökad öppettid någon dag i veckan, vill de ha kunder?
Provade att ringa och boka tid fick svaret att det inte gick utan de skulle ringa upp.... väntar ännu efter 4 dagar.
Jag har även varit in på banken och fick känslan av att vara något katten släpat in. Det var ingen annan kund i lokalen bara 6 tjänstemän utan intresse för service.
De har missat att banken är till för kunderna.
Dags att gå kurs i service och bemötande.
Flowa
Jag hade själv inget ärende dit är inte kund i denna bank och det är jag glad för! Vi kom in det fanns sittplatser som kunde användas i väntan på sin tur efter att man tagit en kölapp. Första anblicken gav en trevlig gemytlig atmosfär, det var en disk rakt fram då man kom in sittplatser till vänster om disken och till höger ett flertal bås vilket är mycket bra i en bank så att man i lugn och ro kan diskutera sina bank ärenden, det var det första som kom till mig när jag kom in dit. När jag såg Boden till höger så kan msn sitt med bank tjänstemannen i lugn och ro men tyvärr, så var den stående disken nära sitt platserna och i väntan på min väns tur så var det en äldre hen som stog nära oss vid den stående disken, vi som satt hörde allt som sades i hens ärende och det kändes väldigt olustigt att bank tjänstemannen pratade så att vi alla som satt där hörde hur mycket pengar som fanns på kontot på hens två konton m.m Jag kände hela tiden och sa det även till den jag följde med att hur kan man placera en disk så nära sittplatserna så att alla kan höra vad som pratas om, detta är privat mellan banken och kunden, tänk om det sitter någon inne på banken som enbart går in för att få information eller får för sig att göra något när man får sådan information om en kund, sen följa efter och gör något med den kunden. Jag kände som sagt ett mycket stort obehag över att sitta där ville inte höra om denna hens pengar och konton men det gick inte att undgå tyvärr och med stort tyvärr, vi som kommer in har inget att göra med vad som sägs mellan kund och banken. Tyckte så synd om hen som inte heller förstod banktjänstemannen det är inte lätt att förstå vad internetbank är eller alla regler räntor hit och räntor dit. Varför inte gå till båsen när det fanns det och då hade dom kunnat sitta där så att banktjänsteman och hen hade kunnat gå igen allt steg för steg i lugn och ro och hen hade kunnat gå därifrån med lättnad istället för än mer förvirrad. Handelsbanken borde tänka på att den disken borde inte användas till sådana ärenden när den ligger i anslutning till sittplatserna, detta kan ju som sagt leda till mycket obehagliga saker om det är fel person på fel plats. Något Handelsbanken bör ta i beaktning och speciellt i dessa tider där det finns så många bedragare, ta antingen bort disken och gör det mera diskret för kunderna, jag var orolig och mycket upprörd under tiden jag satt där och efteråt har jag tänk på denna stackars hen som säkert inte förstod att alla kunder kunde höra så mycket om hens privata saker och så klart att jag även kände detta obehag över allt som sas och hoppades att hen skulle vara säker sen när hen gick där ifrån, dock så verkade som om hen var mera förvirrad efter bank mötet än före och så ska det absolut inte behöva vara. Handelsbanken bör ge mera tid för kunderna och tänk på att det är känslig information som det handskas med, ta bort disken kring sitt platserna och använd dom fina båsen som finns där inne i stället och hjälp kunder bättre!!! Har man inte tid i just det ögonblicket, så boka in en tid med kunden och ta allt steg för steg den gången.
Även hen jag följde med dit fick inte den hjälpen som sig bordes.
Jag är glad att jag har en annan bank!!!
1 stjärna hade kunnat bli 4 stjärnor men tyvärr så var det allt för många brister som jag hoppas ska kunna tas till och rättas till!
Tyvärr har jag inga foton där ifrån men det finns som sagt bra privata bås där och det fanns ramp och det var enkelt att ta sig in som rullstolsbunden om det finns en toalett el inte kan jag inte uttala mig om, det fanns rätt bra om sittplatser. Mitt råd är att använda båsen, tänk på att ge mera tid åt kunden så att dom förstår allt innan dom går där ifrån, försäkra er verkligen om detta. Vi har många äldre som inte förstår dessa tekniska saker som ex internet banken och så har vi många som kommer ifrån andra länder, som heller inte förstår all information och även mail som sänds till dom, så försäkra er både inne i banken om ni mailar eller har telefon kontakt att alla har förstått, det i slutändan gynnar alla!!!
O M.
Kunde jag ge noll stjärnor skulle jag göra det. Vill inte ha nya kunder och har ett tråkigt och noll serviceinriktad bemötande. Bankkontor som dessa är en av anledningarna till att bemannade banker dör ut. Sen är det väl överlag så att detta kontor representerar Handelsbanken vinstfixerade och kundfientliga policy bra.
Patrik G.
Det är viktigt att vi har ett säkert ställe att ta ut pengar bra funktioner angående allt övrigt
Markus
Då man inte längre kan sätta in pengar hos er så kan ni iallafall se till att automaterna funkar... 2a dagen i rad som den är avstängd
Nadja
Den sämsta banken i Sverige ⚠️
Kent A.
Tr Consulting AB - Boden
El-brandskyddskontroll i Boden AB - Boden
Region Norrbotten, Regionstöd - Boden
Stoltz Consulting - Boden
Previous AB - Boden
EysCon - Boden
Orbicon AB - Boden
EZ Agency - Boden
Guldsaxen - Boden
Skogs- & Kraftkonsulterna i Norr AB - Boden
Länsbygg Boden - Boden
Jolix Ab - Boden
BAEA DG - Boden